Tallinna Lennujaama rekonstrueerimine projekteeriti rahvusvahelises koostöös

“Arhitektuurse eskiislahenduse ja terminalispetsiifiliste süsteemide projekti (nt lennukite ja pagasi liikumine, turvaseadmed) tegijaks oli Prantsuse firma Sofreavia SA (tänaseks Egis Avia).

“Põhiosa arhitektuursest, konstruktiivse ja inseneriosade projekti (kokku hõlmab see u 3/4 tehtud projekteerimistööde kogumahust) tegi juhtivate Eesti projektbüroode hulka kuuluv EA Reng AS. Tööde maksumuseks kujunes 17 miljonit krooni.

Erilist Lennujaama projektis
Tavatu, kandvate klaaspostidega, kohviku fassaadi-lahenduse ning muude huvitavate ja keerukate klaaskonstruktsioonide eest said arhitektid Isolar Glas (Saksamaa) 2008. aastaauhinna.

Enamikes lennujaamades on lennukile mineku-tuleku sillad klaustrofoobiat põhjustavad plekk-tunnelid, Tallinnas aga läbipaistvad klaasgaleriid