Novarc projekteerib Virtsu ja Kuivastu sadama-alade kaldalaadimisseadmete elektrisüsteemid

2026.aastal hakkab Virtsu-Kuivastu liinil sõitma elektriga töötav parvlaev, mille hanget korraldab Riigilaevastik. Saarte Liinid ehitab selleks ajaks Kuivastusse ja Virtsu välja elektrilaevadele mõeldud sadamataristu – kaks laadijat max võimsusega 5 MW 1000V DC ja kaks laadijat max võimsusega 1,5 MW 400V AC. Osaliselt või täitelikult hakkavad elektriga sõitma ka teised laevad.

Laeva laadimisseadmed projekteeritakse koos laevaga. Sadamate elektrisüsteemi, mis sisaldab nii olemasoleva taristu rekonstrueerimist kui planeeritavate elektriliste laevade kaldalaadimisseadmete elektritoidet, projekteerib riigihanke võitnud Novarc Group. Leping sõlmiti 22. jaanuaril 2024 ja põhiprojekti koostamiseks on 6 kuud.

Vaata ka ERR uudist

Elektrilise parvlaeva kohta vaata Riigilaevastiku kodulehelt

Postitatud rubriiki Uudised. Talleta püsiviide. Kommenteerimine ja trackback-viidete lisamine ei ole lubatud.

EA Reng tegi läbi põhjaliku identiteedimuutuse ning tegutseb nüüd uue nime all Novarc. Koos sisemise arenguga on astutud oluline samm ka väliselt. Nimi Novarc sümboliseerib ambitsiooni viia ehitus kui oluline majandusvaldkond innovatsiooni teele ning võtta kasutusele kõigi osapoolte koostööd toetavad tehnoloogiad.

×